Výsledky: 3 kolo SPDH Bachledova dolina 2012!

Bang.sk

Takže Bachledová dolina! ...V dňoch 6-8.7.2012 sa tam uskutočnilo 3. kolo Slovenského pohára v zjazde na horských bicykloch a jediné čo na úvod musím spomenúť je, že Filip Polc (a všetci okolo neho) si dali kvalitne záležať na celkovom dizajne trate, kde dve tretiny DH trate sú úplne nové! ...do Bachledky prichádzame už štandartne v piatok, rýchle vybavenie chaty, ktorá bola fakt za tú cenu luxusná, vybalenie, nástup do spoločenskej miestnosti, privítanie návštevy a trocha sa navnadiť na decibeloch nemrznúcej zmesi ...pokiaľ sa dobre pamätám tak nám v noci pri pohľade na dno fľaše ešte kvalitne spŕchlo no v sobotu ráno to na trati bolo len zriedka vidieť.

Po kvalitnom večeri sa ráno prebúdzam s jemne dupstepovou hlavou, kde prvé čo si žiadam je reklama minimálne na to ticho. Z ubytka v Ždiari to máme nejaký ten kilometer do centra diania, hore do strediska sa dostávame niečo po pol jedenástej hľadáme naše vyhradené miesto pre depo, zisťujeme že je obsadené , ale nakoniec sa to vybavilo a mohli sme sa spokojne rozložiť. Po nepríjemnej skúsenosti s vývozom v Malej Lúčivnej sa to tento krát vyvinulo o 960 stupňov lepšie a páni vlekári nás úplne v pohode pustili na vlek zdarma, za čo im pekne krásne Ďakujem! ...fakt prístup a služby sú v Bachledke na veľmi vysokej úrovni, no a na tej bola aj trať.

Lajna s označením DH Air na ktorej sa išiel Slovenský pohár prešla tak ako som už vyššie spomínal z dvoch tretín úplnou premenou. Zmenil sa štart ale aj ciel trate. Jediné čo ostalo po starom bola stredná pasáž od mostíka nad bobovou dráhou. Začiatok trate bol situovaný na pravú stranu kopca ( pohľad zdola hore ), pribudli drevené poletíky, nejaká tá koreňová pasáž, premosťovák a pribudla hlavne spodná lúčna diaľnica na ktorej vyrástla veľká klopka, hlinené lavice, transfer, step up, polet a mega finálový drop, na ktorom nebola núdza o dorazy pri dopade. Celkovo bola trať oproti predošlým dvom kolám SPDH ľahšia, rýchlejšia, ale aj zábavnejšia. Pádov bolo tentoraz našťastie menej no nejaké sa predsa len našli. Prajem skoré uzdravenie zranením osobám! ...

Víkendové počasie nám krásne vyšlo pršalo málo. Sobotňajší tréning ubehol celkom rýchlo, trať sme natočili, pokec s jazdcami, kamošmi atď....na podvečer po tréningu opäť trocha spŕchlo, tak sme sa pomaly presunuli späť na chatu. Navštevujú nás ďalší jazdci, kecáme, opekáme, a samozrejme popri tom beží beer time. Okolo desiatej hodiny večer presun na diskotéku do vedľajšej časti dediny, kde sme to po našom príchode celkom kvalitne rozbehli, vytancovali ale aj vypogovali do istoty. Príchod späť na chatu??? ...neviem, kto si to má pamätať :D ...

Nedeľa ráno...bežia povinné tréningové jazdy, kvalda a finále. Kameru som pre istotu vymenil za foťák, ďakujem Hugo. Bol som veľmi milo prekvapený tým, že popri trati a v cieli ani nehovorím bolo viac ľudí ako po minulé kolá pretekov. Finále začalo o druhej do ktorého sa prebojovali aj naši dvaja jazdci (Enjoy the ride). Kategóriu Elite vyhral s prehľadom staviteľ trate Filip Polc. Po pretekoch vyhodnotenie. V kategórií HT sa nám na treťom mieste umiestnil kamarát Domino Molnár z ADZ-FLY racing tímu, ktorý získal pekné vecné ceny a ešte jednu príjemnú vec, ktorú ochutnám na Kubínskej Holi na 4.kole SPDH. ...po vyhlásení sa ľudia rozpŕchli domov, my sme sa zbehli pobaliť a nasledovali ich. Bachledka bola veľmi príjemným spestrením a pre jazdcov aj trocha jazdeckým oddychom po minulých kolách, ale 4.kolo SPDH ktoré sa pôjde v dňoch 20-22.7 na Kubínskej Holi preverí všetkých jazdcov! Tak neváhajte a príďte si pozrieť najťažšiu a najdlhšiu trať na Slovensku aj vy!!! Enjoy the ride! ...Vám všetkým.

Oficiálna výsledková listina

3 Kucián Vít SK Grafobal -02:42.41 + 00:03.12

Celkové výsledky nájdeš TU
Výsledky tímov TU

Celú foto gelériu nájdeš na našej FB Fan Page.